網頁

2016年5月18日 星期三

紅蘿蔔黑櫻米鄉村包

























紅蘿蔔黑櫻米鄉村包

培養天然酵母

材料:

A)
法國麵包粉250g,紅蘿蔔粉13g,葡萄天然酵母原種80g,蜂蜜10g,鹽3g,
水160g,無鹽牛油10g

B)黑櫻米4g





做法 :

1) 所有材料(A)混合後(除牛油外),搓至光滑狀

2) 加入牛油搓至有薄膜狀,加入黑櫻米搓勻,滾圓蓋好發酵至1-1.5倍大,
  隨後放雪櫃普通格低溫冷藏發酵12-16小時

3) 隔天將麵糰反面滾圓,室溫放置回溫(時間視天氣溫度而定)

4) 麵糰分二等份(或一整份)輕拍麵糰排氣,摺起滾圓,放在發酵籐籃內,最後發酵至二倍大
   (籐籃內撒上均勻的高筋粉或裸麥粉)

5) 界上裂紋,噴灑水霧,麵糰小心的移至已預熱了的鑄鐵pan內,
   放進焗爐220'c焗約13分鐘後移走陶瓷珠,往焗爐內噴水,
   調至200'c焗約10分鐘





*鑄鐵pan及陶瓷珠要跟焗爐一起預熱,麵包入爐後倒些熱水在陶瓷珠上營造蒸氣


*天然酵母的活躍度直接影響發酵時間長短
 低溫冷藏發酵可先置室溫發至一倍大再放雪櫃繼續發酵
 若從雪櫃拿出來還沒發至二倍大可放室溫下繼續至發酵完成

*液體用量因麵粉品牌各有差異,食譜用量只供參考





沒天然酵母可改成:

法國麵包粉250g,紅蘿蔔粉13g,速發乾酵母2g(Instant yeast),蜂蜜10g,鹽3g,
水180g,無鹽牛油10g










富澤出了一系列的蔬菜粉,純天然的,
昨晚試了用紅蘿蔔粉,跟我自己打的紅蘿蔔汁出來的效果差不多耶,
最重要係天然嘛!^^
如果懶得自己打紅蘿蔔汁,用這個真的超方便的。

買這個鑄鐵pan的時候,就是最想用它來烤鄉村包,
因為傳熱快存熱久,很適合入爐用,
之前焗鄉村包我會放入鑄鐵鍋內上蓋,也是為了夠熱,
但鑄鐵鍋貴嘛,有時會不捨得粗用呢...^^"
現在用這隻鑄鐵pan,6寸的話,二隻一起入爐,
價錢又便宜,不用擔心弄壞,效果又好,嘻~:P







































你問我賭城好看否?
我只為了看他而已...
有些時候我是非常盲目的...

蔡健雅-停格

13 則留言:

  1. 今次個包包爆得好靚啊!

    回覆刪除
    回覆
    1. 草,我好喜歡這個pan呀,我就係特地買來想有咁既效果架:P

      刪除
  2. 但係鑄鐵 pan 無蓋都可以做到咁靚裂紋效果?

    回覆刪除
    回覆
    1. 也要有蒸氣效果先得,所以要另外放陶瓷珠,
      個pan也要同時預熱半小時的。

      刪除
    2. 我屋企都有隻「LC」坑紋 grill pan,焗爐又有蒸氣功能,咁係咪照道理都應該可以呢?

      刪除
    3. 哇,你個爐有蒸氣功能好正啊!
      咁你一定要試啦!我記得你也比較愛歐式包的

      刪除
    4. 係呀,我絕對唔食港式 / 日式包呀!!!

      我個爐有好有唔好啦,因為其實係日式多功能焗爐,有微波爐、焗爐、烤爐同蒸氣,不過就無發熱線,只係 fan oven,唔知有無影響,同埋 grill pan 係坑紋又唔知得唔得囉!我一直都唔敢學妳用砂鍋呀,哈哈!!! ^^"

      刪除
    5. 如真的好大興趣,不妨買呢隻pan玩,百多元好抵玩。

      刪除
    6. 百零蚊隻都可以考慮下喎!

      刪除
  3. 講問你那發酵籐籃在哪裡買?香港哪裡可買到?thx

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...