網頁

2015年6月16日 星期二

雜莓奶凍






















雜莓奶凍


材料:

鮮奶350g
淡忌廉150g
砂糖25g
海藻果凍粉18g

飾面:

急凍雜莓100g+20冰開水用攪拌器攪拌成果泥


做法 :

1) 牛奶與淡忌廉拌勻

2) 糖與海藻果凍粉拌勻

3) 牛奶與淡忌廉用中小火煮滾,煮滾後先倒入少許牛奶與海藻果凍粉拌勻,
   待果凍粉與糖都溶化後,倒入所有牛奶拌勻

4) 倒入杯子中,放進雪櫃冷藏二小時以上

5) 吃時把雜莓果泥舖上面即可






*如果用魚膠粉,份量為6g









急凍雜莓是J推介的,我常備在雪櫃呢,
有時加乳酪攪拌吃,酸酸的好醒神..^^

今天天氣都熱得吃不下,
就這個一連吃兩杯,醒晒!..XD




























11 則留言:

  1. 原來用果凍粉整份量用多三倍咁多!!

    妳用隻杯好靚,但望落有點上闊下窄,好驚佢會跌咁款,哈哈。

    回覆刪除
    回覆
    1. 果凍粉跟魚膠粉完全係兩種東西...用量當然不同。
      甜點杯好多都係上闊下窄個喎..哈~

      刪除
    2. 係!?我真係無留意到喎,可能我好少學妳整杯裝甜品啦!

      咁妳買呢個果凍粉同唔同蒟蒻粉?

      刪除
    3. 果凍粉唔同蒟蒻粉的。

      刪除
    4. 原來凝固劑都有咁多款。

      刪除
  2. 唔知紅菜頭可唔可以做呢?!^^"

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 我又唔洗除3,梗係唔洗啦,嘻~:D

      刪除
  4. 雜莓我都會常備係冰箱^^ 好方便~

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...