網頁

2014年3月20日 星期四

抹茶牛奶布丁















抹茶牛奶布丁  (小牛奶瓶 6個)

材料 :

鮮奶 350g,淡忌廉 150g,
糖 30g (若喜歡較甜的可自行調較甜度 ),魚膠粉 6g,
抹茶粉5g(加少許份量中的鮮奶拌勻備用)

做法 :

1) 牛奶與淡忌廉拌勻

2) 糖,魚膠粉拌勻

3) 牛奶與淡忌廉用中小火煮熱 (出煙即可,不用大滾),加入抹茶粉拌勻,加入(2)快手拌勻

4) 待牛奶煮至小滾關火,過篩,稍涼後裝入小樽,放涼後放雪櫃雪至凝固







整麵包還剩下的紅豆蓉,
伴抹茶布丁吃,真的是超享受的!






















最近身邊的朋友家人都追星...
F是C也是...
天天韓劇...
可是我才看了半集就提不起興趣...
我又慢半拍嗎?



31 則留言:

  1. 真奇怪?沒法留言?

    回覆刪除
  2. 真正慢半拍的來陪你!

    回覆刪除
    回覆
    1. 一人慢半拍,加埋變一拍,哈哈哈~

      刪除
  3. 又係抺茶,正正正!

    回覆刪除
  4. 抹茶的顏色,像春天的一樣嫩油油!^ ^

    回覆刪除
  5. 超想吃...
    淡忌廉是怎包裝的?
    一包一罐一袋?

    回覆刪除
    回覆
    1. 是包裝盒來的,超市有買的。

      刪除
  6. 那2粒馬卡龍
    也是你整的?

    回覆刪除
    回覆
    1. 是的,那是薄荷味,共整了16粒^.^

      刪除
  7. 抹茶紅豆,從來都係一對恩愛伉儷!

    回覆刪除
  8. 好滑啊~~~ 牛奶,抹茶又係一個好味既組合!!!! ^0^ 仲有仲有....個MACARON 啊~ ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘻~個MACARON整來比K吃的,我沒吃^o^"

      刪除
  9. 流口水啦……夏天食好啱呢~

    回覆刪除
  10. 好美!請問布丁頂端的那層綠色怎樣弄? :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝^^
      不是刻意的,只是拌勻後,或多或少會有一些抹茶粉會浮上面層而已。

      刪除
    2. 呢D就叫自然美!真係好靚呀上層的綠色!(♡˙︶˙♡)

      刪除
  11. 最吸引係旁邊嘅綠茶馬卡龍啫

    回覆刪除
    回覆
    1. 不是綠茶馬卡龍來的,是薄荷味:D

      刪除
  12. 見你做得更靚,我都想學。

    回覆刪除
  13. 韓劇,我都無追,我睇咁黃子華棟篤笑,我比你慢左十拍,哈。

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...